Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/g/gold/vlasnasprava.pp.ua/public_html/engine/classes/mysqli.class.php on line 162 Маркетинг » Власна справа: Спеціалізована бізнес бібліотека

Головна

Скачати книгу Джон Мілтон Фогг. Найбільший Сетевик Світу.


Скачати книгу Джон Мілтон Фогг. Найбільший Сетевик Світу.Автор / Правовласник: Джон Мілтон Фогг
Категорія: Маркетинг, бізнес
Формат: PDF
Вага: 1.61 MB
Видавництво: Фаир Прес

У цій книзі викладено історію життя людини, який піднявся з безодні відчаю до висот успіху. За фасадом чудесної історії приховані потужні пружини бізнесу XXI століття - MLM.
 

Скачати книгу Бренд та торгова марка: розлучення по-російськи.


Скачати книгу Бренд та торгова марка: розлучення по-російськи.Книга "Бренд та торгова марка: розлучення по-російськи."Має практичну спрямованість і дозволяє визначити конкретні підходи, технології і методики, придатні для оптимізації поточної маркетингової діяльності компанії. Завдяки великій кількості прикладів з російської практики та висвітлення питань, пов'язаних зі створенням, подальшим розвитком марок і брендів, зміною їхнього імені, визначенням ефективності управління марками, книга буде цікава як керівникам та бренд-менеджерам, так і самим споживачам.
 

Скачати книгу Виставка "під ключ". Добробабенко Є. В.


Скачати книгу Виставка "під ключ". Добробабенко Є. В.Виставка - це можливість заявити про себе і продемонструвати силу і стабільність свого бізнесу, укласти вигідні контракти і завоювати нових клієнтів. Як у повній мірі скористатися цими можливостями? Відповідь - у книзіВиставка "під ключ". Ви знайдете в ній практичні рекомендації та готові рішення для учасників виставок.
 

Скачати книгу Деревицький А. - Полювання на покупця. Самовчитель менеджера з продажів


Скачати книгу Деревицький А. - Полювання на покупця. Самовчитель менеджера з продажів
Назва: Полювання на покупця. Самовчитель менеджера з продажів
Автор: Олександр Деревицький
Рік видання: 2007
Видавництво: Питер
ISBN: 978-5-469-00702-9
Сторінок: 224
Формат: RTF
Розмір: 6,9 Мб

Ця книга для тих, хто полює на таку специфічну дичину, як покупець. Які її повадки? Яке необхідно зброю і спорядження? Які особливості національного полювання? Відповіді на ці питання дає відомий бізнес-тренер Олександр Деревицький, включений експертами, до речі, в десятку кращих консультантів Росії. Книгу можна сміливо можна порекомендувати продавцям будь-якого калібру, торговим агентам, комівояжера, менеджерам зі збуту, професійним переговірникам, організаторам продажів і бізнес-тренерам. Ласкаво просимо в "Майстерню Деревицького".
 

Скачати книгу Дизайн в рекламі


Скачати книгу Дизайн в рекламі
Автор: Ю. Є. Меліхов, П. А. Малу
Видавництво: Журнал "Управління персоналом"
Рік видання: 2006
Сторінок: 208
ISBN: 5-9563-0060-4
Мова: російська
Формат: DOC
Розмір: 13.3 Мб

Дана книга - спроба розглянути сучасний дизайн в рекламі і PR не з точки зору дизайну як такого, а з позиції маркетингу і адвертісмента. Спроба розібратися в дизайні як інструменті PR та реклами. Виявити тонкі моменти, що сприяють підвищенню ефективності рекламних матеріалів, його доступності для споживача.
Великий розділ присвячений електоральному дизайну, широко і доступно розкрито основні психологічні моменти при підготовці агітаційної поліграфії. Книга постачена численними ілюстраціями і практичними прикладами.
 

Скачати книгу Енциклопедія банківського маркетингу


Скачати книгу Енциклопедія банківського маркетингу
Владіславлев Д. Н.
Видавництво: Ось-89
Рік видання: 2005
Сторінок: 256
Мова: російська
Формат: DJVU
Розмір: 9 Мб
Зростання конкуренції та широкий розвиток роздробу на ринку банківських послуг викликали сплеск інтересу до банківського маркетингу. Автор книги, на практиці займається банківським маркетингом з 1997 року, розглядає і узагальнює найбільш цікаві методи вирішення найважливіших маркетингових завдань в банку. Конкретні приклади з досвіду роботи ілюструють кожен з методів, наочно показуючи його ефективність.
У книзі піднімаються проблеми оцінки якості клієнтського обслуговування, організації роздрібних продажів, створення спеціальних галузевих пропозицій, розробки нових банківських продуктів, конкурентної розвідки, управління банківською рекламою і PR, розвитку бренду, управління CRM-системою, call-center, вебсайтом і тарифними планами, а також багато інших проблем, які керівництво банку ставить перед маркетинговою службою.
 

Скачати книгу Жіряева Є.В. - Товарознавство


Скачати книгу Жіряева Є.В. - Товарознавство
Автор: Жіряева Є.В.
Видавництво: Питер
Рік видання: 2004
Сторінок: 416
ISBN: 5-88782-107-8
Мова: російська
Формат: DJVU
Розмір: 6 Мб

У книзі на практичному матеріалі викладено широкий спектр питань товарознавства, таких як систематизація товарів, методи кодування, вимоги до асортименту, методи перевірки і оцінки якості, визначення ринкової вартості, правила маркування, способи пакування, вимоги до транспортних організацій та їх відповідальність, правила складського зберігання , і багато іншого. Велику увагу приділено зовнішньої торгівлі і товару в митній справі.
Книга призначена для широкого кола фахівців - комерсантів, співробітників митних органів, експертів-оцінювачів та експертів торгово-промислових палат, студентів і викладачів комерційних спеціальностей вузів, а також тих, хто цікавиться питаннями як внутрішньої, так і зовнішньої торгівлі.
 

Скачати книгу Андрєєва О.М. - Професія продавець


Скачати книгу Андрєєва О.М. - Професія продавець
Автор: Андрєєва О.М.
Видавництво: Владос-Прес
Рік видання: 2010
Сторінок: 232
ISBN: 978-5-394-00665-4
Мова: російська
Формат: PDF
Розмір: 7 Мб

Продавець - це людина, безпосередньо спілкується з клієнтом, що представляє фірму і її продукцію, яка формує репутацію. Тому він повинен бути не тільки компетентним торговцем, але й гарним психологом, менеджером, маркетологом. У даному посібнику розповідається, як відповідати таким високим вимогам в умовах жорсткої конкуренції, коли крім низької ціни і високої якості товару клієнт орієнтується на рівень сервісного обслуговування та ставлення до себе персоналу фірми.
Книга має суто практичну спрямованість, у ній представлено велику кількість прикладів і реальних ситуацій. Посібник присвячений не окремому аспекту торгівлі, а всім основним її складовими: ази професії продавця зібрані в ньому воєдино. Для початківців продавців, менеджерів-консультантів та адміністраторів торгових залів, а також для керівників відділів збуту, управлінців та директорів магазинів.
 

Скачати книгу Горбунов В.К. - Математична модель споживчого попиту


Скачати книгу Горбунов В.К. - Математична модель споживчого попиту
Назва: Математична модель споживчого попиту
Автор: Горбунов В.К.
Видавництво: Економіка
Рік: 2004
Сторінок: 174
Формат: DJVU
Розмір: 3.6 Мб
ISBN: 5-282-02400-4

У книзі викладено основні математичні результати, пов'язані з моделі споживчого ринкового попиту - максимізація порядкової функції корисності при бюджетному обмеженні. Вихідний об'єкт моделювання - консолідовані споживачі деякого ринку. Представлена також взаємна завдання, що полягає в мінімізації витрат, що забезпечують заданий рівень споживання. Це завдання використовується для побудови індексів раціонального споживання, узагальнюючих класичний індекс вартості життя (індекс А. Конюса). Вводяться нові, квазіінваріантние індекси.
Особлива увага приділяється використанню цієї моделі для побудови, а також зворотній задачі - побудови функції корисності, що пояснює попит. Викладаються нові результати вирішення оберненої задачі в класі диференційовних функцій.
Книга адресована фахівцям з математичної економіці та використання математичних методів для аналізу та регулювання економічних процесів. Вона також може використовуватися в курсах з економіко-математичного моделювання і мікроекономіці підвищеного рівня.
 

Скачати книгу Годін С. - Довірчий маркетинг. Як з незнайомця зробити друга і перетворити його в покупця


Скачати книгу Годін С. - Довірчий маркетинг. Як з незнайомця зробити друга і перетворити його в покупця
Автор: Сет Годін
Видавництво: Альпіна Бізнес Букс
Рік видання: 2004
Сторінок: 256
ISBN: 5-9614-0066-2
Мова: російська
Формат: PDF
Розмір: 1,6 Мб

Написана яскравим і лаконічним мовою книга Сета Годіна - віце-президента Yahoo! по прямому маркетингу - показує, як компанії можуть зробити з незнайомця одного і потім перетворити його в покупця.
Кожна людина прагне розумно витрачати свій час. Помітити новий товар, приділити йому увагу - це, безумовно, свідомий акт. Тому, щоб продати товар покупцю в майбутньому, потрібно заручитися його згодою на покупку. Це можна зробити, залучаючи клієнта в діалог, тобто двосторонній зв'язок. Замість того щоб просто переривати трансляцію телевізійного шоу для показу своєї реклами або без попередження вторгатися в життя покупця телефонними дзвінками або листами, маркетолог майбутнього спочатку спробує отримати згоду покупця на участь у продажу. Можливо, покупець дозволить втягнути себе в процес з інтересу до конкретного виробу, а може, Ви просто запропонуйте покупцеві якусь винагороду або пільгу в обмін на його згоду.
Суть методу в тому, що споживача можна неодноразово залучати до маркетинговий процес. Маркетинг в інтерактивному світі - це співробітництво, де маркетолог допомагає споживачеві купити, а споживач допомагає маркетологу продати.
Книга орієнтована на фахівців з маркетингу і рекламі, а також на студентів і викладачів економічних вузів.